2. helmikuuta 2015

That endless road you're seeing ahead

Istuin koneelle, selasin tumblria läpi. Löysin uusia blogeja, joita seurata. Omani näyttää suhteellisen kivalta tällä hetkellä. Olisi tosin taas aika hieman päivitellä ulkoasuun liittyviä pieniä vikoja. Taustalla soi The neighbourhood'in #icanteven ja olen alkanut hyödyntämään koulun koneilla Spotify'n webplayeria. Ei tarvitse joka kerta eriskeen latailla Spotifya.

Suunnitelmissa tänään on mennä kahvioon istumaan kahville (yksin), ottaa tietokone esille ja aloittaa videon muokkaus. Jusu ja Jutta olivat eilen käymässä mun luona, Jutalla oli kamera mukana, joten kuvattiin hieman.

Hermot meinas mennä, kun puhelimen netin avulla koitin saada ladattua tajuttoman suurta ohjelmatiedostoa koneelle. Menihän siinä vajaat puoli tuntia, se tosin tuntui ikuisuudelta. Nyt kuitenkin on kuulemani mukaan hyvä ja tarpeeksi yksinkertainen video editor. Katsotaan mitä saan sillä aikaan. Mutta videota on luvassa Youtuben kanavalle. Seurailkaa mukana, en tiedä yhtään vielä ajankohtaa muta enköhän selviä sen videon kanssa tän viikon sisään. Tuntuu jotenkin todella epämääräiseltä, kun ei pysty määrittelmään tarkempaa aikaa yhdelle videolle. Ei se ole niin suuri juttu. Ei se ole. Mä vaan jotenkin tajuamattani teen siitä mahdottomuuden. Ihan omassa päässäni, vaikka enhän mä siitä mitään hyödy.


Mä olen tavallaan tyytyväinen niihin kuviin, jotka Jusu sai musta otettua. Tottakai mä heiluin kuin hullu, joten suurin osa luo ajatuksen "APUA MITÄ" mutta kyllä sieltä ne helmet löytyivät. Tämäkin kuva, osittain heilunut mutta tässä on kiva tunnelma. Jotenkin mä tykkään tästä. Tämä ei ole sellainen tyypillisin kuva minusta, koska korot mutta silti tää on kuitenkin jollain tavallan mun omannäkönen. Photoshooting with Jusu was awsum. Jusu's the man.
Mä kuulen seinän läpi kuinka kämppis kuuntelee musiikkia Spotify'sta. Ihan hyviä biisejä kyllä mutta mä yritän katsoa Criminal Mindsia...

Seuratkaa mun Ask.fm -profiilia!! Siellä on hauska kysymys, keksittekö te jotain?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!