14. lokakuuta 2014

Katsoin maailmaa ja näin mä sen kelasin

Luin mun vanhempia postauksia. Sieltä tuli vastaan sellaisia tekstejä, joita en olis halunnut nähdä. Kaikki ne kuvat ja ajatukset. Liikaa muistoja, liikaa tunteita, liikaa kaikkea mahdollista. Joku saattaakin jo aavistaa mistä on kyse.
Mutta elämässä käännetty uusi sivu, ei ehkä niin onnistuneesti mutta käännetty on silti. Onneksi. Nyt on hyvä alkaa rakentamaan uudenlaista rakennelmaa, Jyväskylä jää todennäköisesti taakse, kuono kohti uusia maisemia, kouluja, duunipaikkoja ja tuttavuuksia.

---

Suunnitelmiin tuli muutos. Jätän Tampereen välistä ja menenkin Helsinkiin vanhimman siskon luokse perjantaihin asti. Huomenna ensin lounastamme ja torstai-iltana mennään ehkä kahdestaan dinnerille tai tehdään jotain muuta mukavaa! Vähän siskojen välistä aikaan, tekee mulle parempaa kuin hyvinhyvää. Pää lepää ja pääsee juoruamaan, haha! Perjantaina sitten liikautan itseni takaisin Jyväskylään. Beibs tulee mun luokse ja puhumme asioita läpi. Tottakai pidetään myös hauskaa. Jotenkin tunnen saavani saarnan mutta toisaalta epäilen sitä suuresti. Beibs on beibs.
Oon tosi onnellinen nyt.

Tän päiväinen aamukin on ollut yllätävän lempeä. Herätys oli tosin jo seitsemältä, kuten eilenkin mutta jotenkin tällä kertaa erilainen. Makasin sängyllä vain yhdeksään asti, menin syömään aamupalan ja keitin kahvia. Kävin aamutupakalla ja nautiskelin. Kuuntelen hidastempoista musiikkia, olo on tosi levännyt, vaikka univelkaa on rajattomasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!