29. kesäkuuta 2014

Emma pig goes under the ground

Mä stressaan niin paljon, että oksettaa.
Mä stressaan niin paljon, että kroppa haluaa vaan lepäämään.
Mä stressaan niin paljon, että alan ihan kohta itkemään.

On nyt mun pikapassin saannista kiinni lähdenkö Hong Kongiin vai jäänkö Jyväskylään. Haluan saada sen passin mun käteen, lähteä Helsinki-Vantaa kentälle ja astua Finnairin koneeseen, lentää pois Euroopasta. Vajaan 10 tunnin lentomatkan päähän arkielämästä.

Pääsisin toistamiseen käymään Hong Kongissa. Kuinka upeaa se olisi. Ja se jälleennäkemisen riemu, kun tulen takaisin Jyväskylään. Mulla on ainakin kaksi ihmistä, ketkä ilahtuisivat. Lopuista en tiedä.

Mun on pakko syödä jotain. Oksennan muuten mahahapot hiekalle.

Onneksi vieä yksi yö kuokkalassa.
Huomenna hakemaan passia.
En osaa hoitaa tätä.
Auttakaa.
itku.
!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!