25. helmikuuta 2014

Vitun kaksnaamaset ääliöt

Tää valtio alkaa pikkuhiljaa tilttaamaan aika pahasti. Enkä mä tiedä mistä toi lause tuli mun mieleen.

Mä nään niin paljon kaksnaamasia ihmisiä. Ihmisiä, jotka kohtelee mua tai muita ihmisiä tolla tavalla. I'm so done with that kinda shit. Sitä huomaa ihmisen katseesta millon se oikeesti tarkottaa ja millon se ei todellakaan tarkota. Mua suorastaan naurattaa ajatus siitä, että tyypillä on niinki paljon pokkaa, ku tulla valehtelemaan mulle päin naamaa siitä, mitä se ajattelee musta. Sit kuitenkin mun epäilyt käy toteen, kun kuulen jotain mystistä kautta sen mitä se toinen puhuu.
Myönnän, että kyllä mäki oon kaksnaamanen mutta mä myös sanon suoraan enkä mä oo täyskusipää.

Sen mä sanon, että mua ette satuta teiän kaksnaamasella toiminnalla. Mulla on elämässä tällä hetkellä niin monta parempaa asiaa, joihin kiinnittää huomiota. On niitä huonojakin, kuten mun purenta (hyi, että se on muuten ruma). Mutta kuitenkin.

Kun mä saan teiät kiinni mua kohtaan kaksnaamasena olemisesta, voitte olla varmoja ettette enää kuulu ees niihin ihmisiin, joita kutsun tuttaviks. Jos jollakin nyt alkaa soimaan omatunto, ilmoittaudu toki. Itsensä ilmoittajille on oma rangaistuksensa.



Saatanan runkut ku ei teihin voi enää ees luottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!