14. helmikuuta 2014

Let it go

Mun tän hetkinen unelma on elää vapaana ja onnellisena. Harmikseni mä en siihen onnistu Suomessa. Tai sitten ollenkaan tällä hetkellä. Mulla on liian monta rautaa tulessa samaan aikaan, mun ajatukset pyörii liikaa. Mä valvon öitä, koska mun pää käy ylikierroksilla. Valvotun yön jälkeen mun pää käy vielä vähän enemmän ylikierroksilla. Mä vaan ootan sitä päivää, kun mun pää tipahtaa oikeesti tohon mun jalkojen juureen ja se olis sit siinä.


Mä turhaan koitan ylläpitää sellasia kaverisuhteita, joista huomaa jo päällepäin, ettei ne voi ikinä toimia. Mä ajattelen mun tulevaisuudesta liikoja. Koitan mukamas selviytyä amstasta läpi käteen jäävien 20ov'n takia tulleiden 6hakupisteen kanssa. Mitä mä nykyään yritän? Ilmiselvää itsemurhaa? Huah.

Anygays, tänää on ystävänpäivä. Ehkä maailman oksettavin päivä. 

2 kommenttia:

  1. Minne olet muuttamassa? Milloin? Jonkun kanssa vai yksin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksin, jonnekin pois suomesta. ensisijaisesti haluan hongkongiin koska mun sisko on siellä. ja mahdollisimman pian.

      Poista

Leave a comment, please!