8. tammikuuta 2014

You make me wanna die

Ainoostaan halusin ees pitää sut kaverina. Toivoin, että oikeesti oisit ees yrittäny näyttää haluavas olla mun kanssa väleissä. En taho yrittää pakolla jutella sulle, en nähä, pitää yhteyttä. Sä oot kuin vettä kämmenellä. Valut pois, en otetta saa. It's your choice ja en tiiä ootko jo päätökses tehny mun osalta. Sanoisit suoraan, jos oot. Tuntuu niin ittesä tyrkyttämiseltä, kun yritän olla kiva. Toisaalta, mitä mä voin tehä, jos toista ei kiinnosta.

Vaikeeta on heittää pois kaikki se, mitä on koettu. Ei niitä unoha. Kai. Luulis, ettei unoha. Sinulle mä aarteeni antaisin, jonka vuoksi kärsin ja taistelin. Mulla on koko ajan semmonen olo, et pitäis kirjottaa jotain mut en toisaalta jaksa. Mua ei jaksa kiinnostaa. En jaksais. Tärkeintähän onkin se, että jaksaisin jotenki olla siellä koulussa. Mun pitää nyt keskittää mun kaikki jäljellä oleva energia siihen.

Emmä tiiä mut jotain samaa meis on


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!