22. elokuuta 2015

Some stuff I just realized

PERJANTAI 21082015
1. Soijajuoma ei maistu espressokahvin kanssa hyvältä.
2. Kahvin mustana juominen ei olekaan niin kuollettavan pahaa, mitä joskus luulin.
3. Koulussa on erittäin viisasta olla eikä myöhästymisiä katsota hyvällä, ei ollenkaan.
4. Perheeni on mahtava!
5. Teea on myös!
6. Irma on luonteeltaan yhtä tulinen kuin minä ja Teea (etenkin kuin Teea).
7. Kalenteri on hyvä muistiväline kouluasioiden suhteen.
8. Syksy on oikeasti kivempi kuin tällainen hellekesä.
9. Irman jalat sekä korvat ovat yksi maailman söpöimmistä asioista.
10. Mahani on sitä mieltä, että se vaatii täytettä.

Mutta onnea oli Irma sekä hyvänmakuinen normaalikahvi!

Lauantai 22082015
Mä tein löydön! WhatsApp'n nettisovellus. Tämä on ylikätevä, koska mä usein teen sitä, että istun koneella ja puhelin on jossain kaukaisuudessaan pöydällä piuhan jatkeena. Sitten saan viestin WhatsApp'ssa, joudun nousemaan ja hylkäämään juuri löydetyn hyvän asennon. Nyt ei tarvitse enää!
Tämä oli kieltämättä fiksuin päivitys WhatsApp'iin pitkään aikaan. Huikeeta!

Anyways, olen herännyt 0630AM tänä aamuna, kun Teea pussaili mut hereille. Ensimmäinen lause tosin oli 'rakastan sua' sijaan "Irma pitää viedä ulos, vie". Vähän molemmat näytti ärsynaamaa mutta tilanne rauhoittui, kun Tepa raahasi itsensä töihin. Onnistuin tänään tyttöystävänä kuitenkin, kun muistin laittaa pyykit kuivumaan ja sain tehtyä kaksi ranskanlettiä päänuppiin (pään päältä tuonne taakse, jee!). Ehdin tökätä myös muutamat lisäsekunnit mun Snapchati'n Mystoryyn. Onnea on siis!

Aa, mä en kestä kuinka voi olla laiska olo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!