24. heinäkuuta 2012

Täyssata

Oukhei, mä babysittasin tän illan. Aaron oli kuin unelma ja tuitui miten ihana. Oli tosi kiva vahtii tommosta lasta, koska sit semmoset REALkauhukakarat on kamalia :D Ja tommoset superkiltit lapsukaiset saa mutkin sille tuulelle, että ne omatkin lapset olis kivoja (Ja minähän oon vannonu ja lyöny vedot, etten ikinä hanki lapsia tai mene naimisiin).. ^^

minä "the babysitter"

Sitten meidän kesämies. Artsi tykkää törkeesti punasista viinimarjoista, mopoista ja autoista. Ihan on tätiinsä tullut :3 Jeij, leikit jatkuu huomenna, varmaankin samankaltaisesti kuin tänäänkin (;

the child I was looking after 

mun uus GOOGLE CHROME theme :3

Mun elämä on kertakaikkiaan ihanaa tällä hetkellä. Mun onnellisuusprosentti on edelleen täyssata. Uskomatonta. Tää päivä onnistui!